понедељак, 21. децембар 2009.

Miroslav Antic - KROJ

Ukrascu tvoju senku, obuci je na sebe
i pokazivati svima.
Bices moj nacin odevanja, svega neznog i tajnog.
Pa i onda, kad dotrajes, iskrzanu i izbledelu
necu te sa sebe skidati. Na meni ces se raspasti.
Jer ti si jedini nacin da pokrijem golotinju
ove detinje duse.
I da se vise ne stidim pred biljem i
pred pticama. Na poderanim mestima
zajedno cemo plakati.
Zasivacu te vetrom. Posle cu, znam, pobrkati moju kozu s tvojom.
Ne znam da li me shvatas: to nije prozimanje.
To je umivanje tobom.
Ljubav je ciscenje nekim. Ljubav je neciji
miris, sav izatkan po nama.
Tetoviranje mastom.
Evo, silazi sumrak, i svet postaje hladniji.
Ti si moj nacin toplog. Obuci cu te na sebe
da se, ovako pokipeo, ne prehladim od
studeni svog straha i samoce.



Нема коментара:

Постави коментар